بهترین روش سفید شدن پوست در سه روز

آیا سفید شدن پوست در سه روز امکان پذیر است؟ سیاهی پوست در نواحی صورت و یا بدن ممکن است برای بسیاری از افراد امری آزاردهنده و کلافه کننده باشد.

کرم رفع تیرگی بدن خوشبختانه با پیشرفت روز افزون تکنولوژی روش‌های زیادی برای رفع تیرگی skin به وجود آمده است. برای آشنایی با روش‌های سفید شدن پوست در سه روز با ما همراه باشید.

درمان تیرگی پوست

از میان درمانی های موثر برای سفید شدن پوست در سه روز می‌توان به پلاژن تراپی، هیدروفیشیال، پی آر پی، تزریق فیلر، هایفوتراپی و لیزر درمانی اشاره کرد.
هم چنین روش‌های خانگی و استفاده از کرم رفع تیرگی بدن برای سفید شدن skin بی‌تاثیر نیستند؛ اما باید این روش‌ها را برای مدت زمانی طولانی تر و به صورت منظم انجام داد.

در زیر با انواع روش های درمانی‌ موثر برای سفید شدن پوست در سه روز آشنا خواهید شد:

پلاژن تراپی برای سفید شدن پوست در سه روز

پلاژن تراپی یک روش درمانی غیرتهاجی موثر برای جوانسازی و رفع تیرگی، رفع لک‌های پوستی، شفافیت، رطوبت‌رسانی و آبرسانی به شمار می‌رود. این روش طی برخی مراحل همچون حرارت‌دهی به skin، آزادسازی و تغییر شکل انجام می‌شود. انجام مراحل پلاژن تراپی باعث بازسازی و در نهایت روشن شدن skin صورت می‌شود. روش درمانی پلاژن تراپی مزایای بسیاری را به همراه دارد که می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بهبود بافت و خطوط زیرین
  • کاهش چربی
  • سفت شدن
  • بهبود گردش خون
  • کاهش منافذ
  • بازسازی و روشن شدن
  • بهبود اسکرج مارک‌ها با بهبود متابولیسم

هیدروفیشیال معجزه سفید کردن پوست در یک هفته

همه افراد به دنبال داشتن پوستی روشن و بدون تیرگی هستند. هیدروفیشیال یک روش موثر و معجزه سفید شدن پوست در یک هفته است. این روش درمانی باعث جوانسازی skinصورت و رفع تیرگی در نواحی مختلف صورت می‌شود.

هیدروفیشیال | پی آر پیبرای انجام این روش درمانی از دستگاه هیدرودرم استفاده می‌شود. معمولا برای دریافت نتیجه مطلوب باید هیدروفیشیال را ۴ الی ۸ جلسه به طور منظم انجام دهید. از کاربردهای این روش می‌توان به لایه برداری پوست، تغذیه و رساندن مواد مغذی به آن، شفاف شدن صورت یا نواحی بدن مثل زیر بغل و کشاله ران و… اشاره کرد.

پی آر پی جهت سفیدی

پی آر پی یک روش درمانی بدون عارضه است که برای پوست صورت کاربردهای فراوانی را به همراه دارد. افراد بسیاری ترجیح می‌دهند برای جوانسازی، از بین بردن تیرگی و سفید کردن صورت خود از PRP استفاده نمایند.

این روش درمانی به بازسازی پوست کمک کرده و باعث رفع برخی از مشکلات  می‌شود. کلاژن و الاستین دو پروتئین لازم برای سفید شدن و جوانسازی  هستند. پی ار پی باعث تحریک این دو پروتئین شده و در نهایت باعث شادابی می‌شود. پی آر پی تاثیر بسزایی در درمان جوش صورت و آکنه نیز دارد.

هایفوتراپی برای رفع تیرگی پوست

هایفوتراپی یک روش موثر برای درمان تیرگی است. از این روش درمانی می‌توان برای سفید شدن در نواحی مختلف بدن و یا صورت استفاده کرد. برای انجام هایفوتراپی از امواج فرکانس بالا بهره‌گیری می‌شود که این امواج باعث تحریک کلاژن پوستی شده. سپس نتایج مطلوبی همچون سفیدی پوست و رفع تیرگی را به همراه خواهد داشت.

هایفوتراپی یک روش درمانی غیرتهاجمی بوده و نیازی به جراحی ندارد. معمولا از این روش درمانی برای سفت کردن پوست صورت، رفع تیرگی زیر چشم، رفع جای جوش و روشن شدن استفاده می‌شود. با انجام چندین جلسه هایفوتراپی می‌توانید برای مدت طولانی از روشنی پوست خود لذت ببرید.

تزریق فیلر برای سفید کردن صورت

تزریق فیلر یک روش موثر و سریع بوده و باعث رفع گودی زیر چشم و تیرگی نواحی مختلف صورت می‌شود. تیرگی یک مانع برای شفاف بودن است؛ از این رو برای سفید شدن بایستی در ابتدا تیرگی‌ها را از بین برد. فیلرها دارای ترکیبات مغذی و ویتامین برای هستند که در لایه سطحی تزریق شده و با بافت پوستی ترکیب می‌شوند.

تزریق فیلر | هایفو تراپیاز مزایای این روش درمانی غیرتهاجمی می‌توان به افزایش تولید کلاژن، درخشندگی و شفافیت، سفید شدن پوست در سه روز، کاهش چین و چروک، جوانسازی  و خون‌رسانی یا اکسیژن‌رسانی اشاره کرد. برای دریافت نتیجه مطلوب از این روش درمانی بهتر است جلسات آن را به طور منظم انجام دهید.

انواع کرم‌ رفع تیرگی بدن

استفاده منظم از کرم رفع تیرگی بدن باعث می‌شود تا بعد از گذشت مدت زمانی، پوستی شفاف و سفید داشته باشید. امروزه انواع کرم‌های ایرانی و خارجی برای سفید شدن پوست، رفع چین و چروک و رفع تیرگی وجود دارند. از بهترین کرم‌های سفید کننده می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کرم نوتروژینا ضد پیری SPF20 مدل Cellular Boost
  • سرم ویتامین c بالانس ضد لک و روشن کننده صورت
  • سرم ویتامین c سام بای می مدل Galactomyces
  • کرم احیا کننده  الارو حاوی ویتامین c
  • کرم روشن کننده گارنیه حاوی ویتامین c
  • سرم روشن کننده و ضد آفتاب سیمپل SPF20 مدل Glow Radiance Booster
  • سرم روشن کننده صورت پریم
  • سرم ویتامین سی

لیزر درمانی تاثیری در سفیدی دارد؟

لیزر درمانی معجزه سفید شدن پوست در سه روز است. با پیشرفت تکنولوژی دستگاه‌های لیزر در انواع مختلف به وجود آمده‌اند که یک روش درمانی موثر برای تیرگی نواحی مختلف صورت و یا بدن هستند. معمولا بسیاری از افراد به دنبال روشی برای سفید شدن کشاله ران در یک روز یا سفید شدن skin دست در یک هفته هستند؛ از این رو لیزر می‌تواند یک روش درمانی موثر در راستای تحقق این هدف بیان شود.

لیزر درمان | پلاژن تراپیبا استفاده از دستگاه لیزر، امواجی بر روی ناحیه تیرگی تابانده شده و پیگمنت‌های تیره بر روی skin را مورد هدف قرار می‌دهد. روش‌های خانگی نیز در رفع تیرگی بی‌تاثیر نیستند اما برای سفید شدن پوست در سه روز و یا در مدت زمان خیلی سریع بایستی از انواع دستگاه‌های لیزر استفاده نمایید.

سخن پایانی

تیرگی بدن و یا پوست صورت یک مشکل آزاردهنده برای بسیاری از افراد است. تیرگی صورت باعث ایجاد تاثیر منفی بر زیبایی چهره می‌شود. امروزه روش درمانی‌های بسیاری برای سفید کردن پوست در سه روز وجود دارد که در این مقاله به آن ها پرداختیم.

کلینیک زیبایی رِژُوِه  با مدیریت خسرو جمشیدیان تمامی خدمات تخصصی پوست و مو شامل لیزر، تزریق ژل، بوتاکس، هایفو تراپی، پلاژن تراپی، فیشیال صورت، هیدروفیشال، هیدرودرمی، مزوتراپی، تزریق فیلر، سابسیژن، پی آر پی، کاشت مو ، پاک کردن تتو، درمان تعریق زیر بغل و درمان اگزما ارائه می‌دهد. کلینیک زیبایی رِژُوِه با جدیدترین تکنولوژی و متد روز دنیا یکی از مجهزترین کلینیک های زیبایی در سطح ایران است. برای گرفتن نوبت و یا مشاوره می‌توانید با شماره‌های ۰۲۱۸۸۷۷۱۸۲۱ و ۰۹۳۵۱۱۵۹۴۷۹ در ارتباط باشید و یا به سایت و اینستاگرام مربوطه مراجعه نمایید. با مجموعه زیبایی رِژُوِه، جوانی را تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید