لیفت صورت با نخ در کلینیک رژوه

با افزایش سن عوارضی طبیعی مانند افتادگی، شل شدگی و از بین رفتن چربی‌های زیر بافت پوست صورت اتفاق می افتد.

لیفت صورت با نخ
خطوط ریز و عمیق و همچنین افتادگی‌های پوست در نواحی مختلف صورت نه‌تنها چهره را پیرتر نشان می‌دهد، بلکه باعث می‌شود صورت فرد خسته و بی‌رمق به نظر برسد.

لیفت صورت با نخ

جوانسازی صورت با استفاده از لیفت با نخ نوعی روش درمانی و زیبایی است. در این روش از بخیه‌های موقت برای کشیدن و سفت کردن پوست صورت استفاده می‌ شود. پزشک به جای استفاده از چاقوهای جراحی برای جوانسازی، پوست صورت را به کمک نخ‌های مخصوص به هم می‌دوزد و به حالت کشیده درمی‌آورد.

لیفت ابرو

خانم های که برای بالابردن ابروی خود، موهای کنار سر خود را محکم و سفت می بندند تا ابروی آن ها بالاتر برود . بعد از مدتی دچار ریزش مو در ناحیه کنار سر می شوند و ممکن است نیازمند تزریق هیرفیلر برای ریزش مو شوند. پیشنهاد ما در کلینیک رژوه به شما این است که بجای آسیب رساندن به موهای خود، با روش لیفت ابرو با نخ این مشکل را حل کنید.

لیفت ابرو با نخ یکی از جدیدترین تکنیک‌ها برای بالا کشیدن ابروها است. این روش باعث بالابردن و رفع افتادگی ابرو، اصلاح فرم ابروها، افزایش زیبایی چشم، درشت شدن چشم ها، رفع چین و چروک‌های نواحی اطراف چشم و پیشانی، جوانی و شادابی پوست می شود.

لیفت بینی

لیفت بینی با نخ یک روش غیر جراحی و برگشت‌پذیر برای بهبود فرم بینی است. این روش، بسیار ارزان‌تر و مقرون ‌به‌صرفه‌تر از جراحی بینی می باشد. لیفت بینی با نخ، درمانی دائمی نبوده و نیاز به ترمیم دارد. معمولا ماندگاری لیفت بینی با نخ حدود ۱ تا ۲ سال بوده، اما در صورت ترمیم مرتب، مدت بیشتری باقی می‌ماند.

لیفت شقیقه

لیفت شقیقه با نخ یک روش اصلاحی است که به کمک نخ‌ های قابل جذب برای رفع چین ‌و چروک اطراف چشم و از بین بردن افتادگی آن انجام می‌شود. نخ‌های قابل جذب با الگوی مناسبی در بخش‌های مختلف شقیقه جای‌گذاری می‌شوند تا ضمن جوان‌سازی بافت آن ناحیه، به سفت شدن پوست اطراف چشم‌ها، گونه‌ها و شقیقه کمک کنند. این نخ‌ها دارای خارهای متعددی هستند که با گیر کردن درون پوست شقیقه، بافت آن را در موقعیت مورد نظر ثابت می‌کنند. این روش دوره نقاهت بسیار کوتاهی دارد و دارای ماندگاری ۱ تا ۳ سال می باشد.

استفاده از نخ برای لیفت صورت

لیفت با نخ سبب عقب رفتن پوست و در نتیجه سفت و بلند شدن صورت می‌شود. این روش با تحریک پاسخ بهبودی فرد، سبب تولید کلاژن شده و پوست را شاداب و جوان می‌کند. لیفت صورت با نخ برای خط ماریونت، خط خنده و افتادگی کنار فک بسیار موثر است. نتیجه لیفتی که با نخ انجام می شود، حتی با تزریق فیلر و سایر روش ها ( غیر از جراحی) نمی توان مشاهده کرد. شما می توان با یک روش ساده و کم عارضه لیفت انجام دهید و نیازی به جراحی های سنگین ندارید. لیفت با نخ بدون بیهوشی بوده و بین 20 تا 30 دقیقه انجام می شود.

نخ صورت

نخ‌ های استفاده‌شده برای لیفت با گذشت زمان جذب پوست می‌شوند و با تحریک سلول‌های پوستی فرایند ساخت کلاژن را تسریع می‌کنند. به ‌این‌ترتیب لایه‌های آسیب‌دیده پوست کم‌کم ترمیم می‌شوند و افتادگی و شلی آن از بین می‌رود.

انواع نخ صورت برای دیدن نتایج واقعی لیفت با نخ بهتر است یک یا دو ماه منتظر بمانید. نتایج لیفت ابرو با نخ ۲ تا ۳ سال باقی می ماند. در زیر با انواع نخ لیفت آشنا خواهید شد.

انواع لیفت نخ

  1. نخ جذبی PDO (پلی دیوکسانون): این نوع نخ‌ از یک ماده زیست‌سازگار به نام PDO ساخته شده است. نخ‌های جذبی برای جذب ایمن توسط بدن طراحی شده‌اند. لیفت صورت با نخ جذبی تقریبا آسان و سریع است. این نوع از نخ‌ها معمولا حدود ۴ تا ۶ ماه در محل بخیه‌ زده‌شده باقی می‌مانند، سپس به ‌آرامی جذب بدن می‌شوند.
  2. نخ کاگ: در این روش هیچ‌گونه ردی از نخ باقی نمی‌ماند و زمان بهبودی آن بسیار کم است و خیلی زود به نتیجه‌ی مطلوب می‌رسد. در لیفت صورت با نخ کاگ، پوست به شکل طبیعی به زیبایی خود می‌رسد.
  3. نخ سیلوئت: این نخ، نخ بخیه‌ای مخروطی است که کاملاً جذب می‌شود و برای تصحیح موقعیت بافت و اجزاء صورت و گردن استفاده می‌شود. معمولا برای نواحی ابروها، خط فک، گردن، گونه ها و قسمت میانی صورت از این نخ استفاده می شود.

مزایای لیفت صورت با نخ چیست؟

  • شادابی و طراوت بخشیدن به بافت پوست صورت
  • کوتاه بودن دوران نقاهت
  • تحریک تولید کلاژن و الاستین
  • نتیجه طبیعی بدون هیچ‌گونه کشیده شدن و فرورفتگی در پوست
  • بهبود جای زخم و جوش
  • قیمت مناسب

نحوه انجام لیفت با نخ

ابتدا پزشک ناحیه مورد نظر پوست با استفاده از یک کرم موضعی یا تزریق بیهوشی ‌بی حس می‌شود. سپس بسته به نیاز پوست فرد با استفاده از یک کانولا یا میکرو سوزن قرار داده می‌شوند و با استفاده از سوزن نازک نخ را زیر پوست بخیه می‌زند.

لیفت با نخ
پوست با کمک نخ به سمت بالا کشیده می‌شود و سپس با محکم کردن نخ‌ها در جای مناسب، پوست سفت شده و ظاهر آن بهبود می‌یابد.

عوارض لیفت با نخ

نخ لیفت خطرناک نبوده و اثرات جانبی بر بدن ندارند. ممکن است این نخ‌ها باعث ایجاد قرمزی، تورم و کبودی ناشی از عمل شود. با این حال، افراد مختلف می‌توانند به درمان واکنش نشان دهند. این عوارض جانبی ظرف چند روز ناپدید می‌شوند.

قیمت لیفت صورت با نخ

قیمت لیفت صورت با نخ در مقایسه با سایر روش های درمانی مانند جراحی بسیار مقرون به صرفه است.

سخن پایانی

در لیفت صورت با نخ از مواد بخیه‌ای درجه یک پزشکی برای کشیدن و سفت کردن پوست، تولید کلاژن و شادابی و زیبایی پوست استفاده می شود.

کلینیک زیبایی رِژُوِه با مدیریت خسرو جمشیدیان تمامی خدمات تخصصی پوست و مو شامل لیزر، تزریق ژل، بوتاکس، هایفو تراپی، پلاژن تراپی، فیشیال صورت، هیدروفیشال، هیدرودرمی، مزوتراپی، تزریق فیلر، سابسیژن، پی آر پی، کاشت مو ، پاک کردن تتو، درمان تعریق زیر بغل و درمان اگزما ارائه می‌دهد. کلینیک زیبایی رِژُوِه با جدیدترین تکنولوژی و متد روز دنیا یکی از مجهزترین کلینیک های زیبایی در سطح ایران است. برای گرفتن نوبت و یا مشاوره به سایت و اینستاگرام مربوطه مراجعه نمایید. با مجموعه زیبایی رِژُوِه، جوانی را تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید