تزریق فیلر زیر چشم در کلینیک رژوه

افزایش سن و یا عوامل ژنتیکی باعث بروز برخی مشکلات مانند چین و چروک‌هایی در پوست اطراف چشم می‌شود که تاثیر منفی در زیبایی چهره می‌گذارد. تورفتگی یا تیرگی زیر چشم از مشکلات رایج بسیاری از افراد است. با فیلر زیر چشم می‌توانید زیبایی را به چشمان خود هدیه دهید.

فیلر زیر چشمفیلر صورت یک روش درمانی رایج، موثر و کم تهاجمی برای رفع چین و چروک اطراف چشم، تورفتگی و تیرگی زیر چشم به شمار می‌رود. ماندگاری انواع فیلر بسته به نوع فیلر و برخی عوامل با یکدیگر متفاوت می باشد. به طور کلی ماندگاری فیلرها از ۶ ماه الی ۲ سال می باشد.

فیلر چیست؟

در ابتدای کار بهتر است بدانید که اصلا فیلر چیست؟ فیلر حاوی مواد ترکیبی از اسید هیالورونیک و موادی معدنی یا مغذی برای حجم دادن به نواحی صورت است.

انواع فیلر

  1. چربی:در این روش چربی از بدن فرد برداشته و پس از تغییرات و آماده سازی لازم به عنوان فیلر بینی، گونه، چانه، لب و …  تزریق می شود. این نوع فیلر به دلیل دائمی بودن آن، پس از تزریق مجبورید با آن کنار بیایید.
  2. پلی متیل متاکریلات: این نوع فیلر نیز مانند فیلر چربی دائمی است.‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍
  3. اسید هیالورونیک: این نوع فیلر حجم دهنده است و مطمئن ترین نوع فیلر است. زیرا اسید هالورونیک در بدن انسان وجود دارد و می توانید بدون استرس و نگرانی آنرا تزریق کنید چون باعث ایجاد حساسیت نمی شود.
  4. کلسیم هیدروکسید:این نوع فیلر نیز در دسته حجم دهنده ها قرار دارد و عمدتا برای خطوط عمیق چین و چروک و زاویه سازی فک و صورت استفاده می شود و به عنوان سنگین ترین فیلر شناخته می شود.
  5. اسید پلی لاکتیک :بر خلاف فیلرهای دیگر، این فیلر تحریک کننده است و نتیجه را ۲ هفته بعد از تزریق می توانید مشاهده کنید.

فیلر زیر چشم چیست؟

فیلر دور چشم دوره نقاهت ندارد و از محبوب‌ترین فیلرها به شمار می‌رود. fiiler کاربردهای فراوانی را به همراه دارد. از تزریق فیلر چشم برای رفع تیرگی، تورفتگی و یا چین و چروک دور چشم استفاده می‌شود. با بالا رفتن سن، پوست دور چشم دارای چین و چروک بسیاری می‌شود. فیلریک روش غیر تهاجمی برای درمان و رفع این موارد است.

مزایای فیلر زیر چشم

فیلر زیر چشم مزایای بسیاری را برای رفع تیرگی و گودی زیر چشم دارد. این روش کاملا موثر و ایمن است. برای فیلر چشم نیازی به سپری کردن دوره نقاهت نیست. از سایر مزایای فیلر زیر چشم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. رفع تیرگی زیر چشم
  2. ماندگاری بالا
  3. رفع گودی زیر چشم
  4. درمان چین و چروک دور چشم
  5. پر کردن فرورفتگی نواحی زیر چشم
  6. بدون درد و دوره نقاهت

بهترین مارک فیلر زیر چشم

انتخاب بهترین فیلر چشم باعث می‌شود احتمال وقوع عوارض فیلر کاسته شود. در واقع انتخاب فیلر چشمی مناسب می‌تواند باعث افزایش ماندگاری نتیجه آن گردد. از بهترین مارک‌ها برای تزریق فیلر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ژوویدرم
  • رستیلن
  • استایلاژ
  • بلوترو
  • اسکالپترا
  • تئوسیال

ماندگاری فیلر زیر چشم

ماندگاری فیلر چشم به عوامل بسیاری بستگی دارد. برای مثال نوع فیلر می‌تواند در ماندگاری آن تاثیرگذار باشد. انواع فیلرها ماندگاری متفاوتی دارند. فیلرهای دارای چربی که بیشتر برای درمان گودی زیر چشم موثر هستند، ماندگاری بالای ۲ سال دارند. ماندگاری انواع فیلر به شرح زیر است:

  • ماندگاری فیلر اسید هیالورونیک برابر با ۹ الی ۱۲ ماه ست.
  • فیلر هیدروکسی لاپاتیت کلسیم معمولا از ۱۲ الی ۱۸ماه است.
  • اسید پلی ال لاکتیک ماندگاری بالاتری را به همراه دارد. این فیلر می‌تواند تا دو سال ماندگاری داشته باشد.
  • تزریق چربی تا ۳ سال ماندگاری دارد.

عوارض فیلر زیر چشم

فیلر زیر چشم یک روش موثر برای رفع تیرگی زیر چشم و یا درمان فرورفتگی آن است اما ممکن است بعد از تزریق فیلر با برخی از عوارض رایج روبه‌رو شوید. البته عوارض فیلر چشم طولانی مدت نبوده و بعد از گذشت زمانی به طور طبیعی رفع خواهند شد.

عوارض تزریق فیلر زیر چشمممکن است با کبودی بعد از تزریق فیلر چشم مواجه شوید که در این صورت می‌توانید با استفاده از یخ این کبودی را برطرف نمایید. از مهم‌ترین عوارض تزریق فیلر زیر چشم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قرمز شدن زیر چشم
  • تورم و یا کبودی زیر چشم
  • پف شدن چشم
  • نقطه قرمز کوچک در محل تزریق فیلر چشم
  • کبودی در اطراف چشم

علائم عفونت فیلر زیر چشم

از آنجایی که پوست زیر چشم بسیار حساس و ظریف است، باید تزریق با دقت بالایی انجام گیرد. بی‌احتیاطی در تزریق فیلر و یا استفاده از مواد نامناسب باعث عفونت زیر چشم می‌شود. عفونت زیر چشم رایج بوده و ممکن است در برخی از افراد بعد انجام فیلر رخ دهد؛ اما بهتر است با علائم آن آشنا شوید. برخی از علائم عفونت فیلر چشم شامل موارد زیر است:

  1. معمولا عفونت حاد تا دو هفته در زیر چشم باقی می‌ماند.
  2. تب و لرز می‌تواند از علائم رایج عفونت زیر چشم باشد.
  3. لکسیتوز
  4. خستگی بیش از حد چشم
  5. کاهش دید

هزینه فیلر زیر چشم

عوامل و فاکتورهای بسیاری در افزایش و یا کاهش قیمت فیلر چشم تاثیرگذار است. از عوامل تاثیرگذار برای قیمت فیلر زیر چشم می‌توان به نوع کلینیک، موقعیت جغرافیایی، اندازه، نوع، ناحیه مورد نظر برای تزریق ، هدف از تزریق، کیفیت کار و تخصص پزشک اشاره کرد.

تزریق فیلر زیر چشم با توجه به افزایش روز افزون هزینه‌ها نمی‌توان مبلغ ثابتی را برای هزینه فیلر زیر چشم۱۴۰۰ بیان کرد. از این رو برای دریافت مشاوره از کلینیک رژوه می‌توانید با شماره‌های ۰۲۱۸۸۷۷۱۸۲۱ و ۰۹۳۵۱۱۵۹۴۷۹ در ارتباط باشید .

سوالات متداول در مورد فیلر چشم

  • ارزان ترین ژل کدام است؟ نورامیس
  • بهترین راه از بین بردن تیرگی زیر چشم چیست؟ مزوتراپی و پی آر پی
  • بهترین فیلر چشم کدام است؟ آلیاکسین
  • بهترین روش از بین بردن فیلر چیشت؟ هیالاز آنزیم
  • عوارض فیلر چیست؟ از عوارض تزریق فیلر می‌توان به کبودی، تورم، پف شدن زیر چشم و قرمز شدن زیر چشم اشاره کرد. البته این عوارض رایج هستند و جای نگرانی ندارند.
  • ماندگاری فیلر صورت چقدر است؟ ماندگاری فیلر صورت از بین ۶ ماه تا ۲ سال است. البته ماندگاری فیلر در انواع آن متفاوت است.
  • عوارض فیلر صورت چیست؟ از عوارض فیلر صورت می‌توان به عفونت، تورم، برجستگی سطح پوست، واکنش آلرژیک، خونریزی و یا کبودی اشاره کرد.
سخن پایانی

فیلر زیر چشم یک روش غیر تهاجمی برای رفع تیرگی و گودی زیر چشم، رفع چین و چروک دور چشم و پر کردن فرورفتگی نواحی زیر چشم استفاده می‌شود.برای جلوگیری از عوارض تزریق فیلر چشم حتما به یک کلینیک معتبر مراجعه کنید.

کلینیک زیبایی رِژُوِه با مدیریت خسرو جمشیدیان تمامی خدمات تخصصی پوست و مو شامل لیزر، تزریق ژل، بوتاکس، هایفو تراپی، پلاژن تراپی، فیشیال صورت، هیدروفیشال، هیدرودرمی، مزوتراپی، تزریق فیلر، سابسیژن، پی آر پی، کاشت مو ، پاک کردن تتو، درمان تعریق زیر بغل و درمان اگزما ارائه می‌دهد.

کلینیک زیبایی رِژُوِه با جدیدترین تکنولوژی و متد روز دنیا یکی از مجهزترین کلینیک های زیبایی در سطح ایران است. برای گرفتن نوبت و یا مشاوره می‌توانید به سایت و اینستاگرام مربوطه مراجعه نمایید. با مجموعه زیبایی رِژُوِه، جوانی را تجربه کنید.

5 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید