تزریق فیلر خط خنده در کلینیک رژوه

در مورد فیلر خط خنده چه می دانید؟ با افزایش سن و یا بنا بر دلایل ژنتیکی، پوست به مرور زمان دچار برخی مشکلات می‌شود.

فیلر خط خنده هنگام لبخند وجود خطوط در اطراف لب می‌تواند تاثیر منفی در زیبایی چهره بگذارد. تزریق فیلر خط لبخند می‌تواند بهترین گزینه برای از بین بردن این خطوط باشد.

فیلر چیست؟

فیلر یا همان حجم دهنده، موادی هستند که برای حجم دادن به تورفتگی در نواحی صورت استفاده می‌شود. فیلرها در انواع مختلفی وجود داشته و روش استفاده از آنها به صورت تزریقی است. در واقع فیلرها مواد موثری بر جوانسازی و رفع خط خنده هستند. از فیلر صورت برای رفع چین و چروک و جای جوش استفاده می شود.

انواع فیلر

  1. اسید هیالورونیک: این نوع فیلر حجم دهنده است و مطمئن ترین نوع فیلر است زیرا اسید هالورونیک در بدن انسان وجود دارد و می توانید بدون استرس و نگرانی آنرا تزریق کنید چون باعث ایجاد حساسیت نمی شود.
  2. کلسیم هیدروکسید: این نوع فیلر نیز در دسته حجم دهنده ها قرار دارد و عمدتا برای خطوط عمیق چین و چروک و زاویه سازی فک و صورت استفاده می شود و به عنوان سنگین ترین فیلر شناخته می شود.
  3. اسید پلی لاکتیک : بر خلاف فیلرهای دیگر، این فیلر تحریک کننده است و نتیجه را ۲ هفته بعد از تزریق می توانید مشاهده کنید
  4. چربی: در این روش چربی از بدن فرد برداشته و پس از تغییرات و آماده سازی لازم به عنوان هیر فیلر، فیلر بینی، گونه، چانه، لب و …  تزریق می شود. این نوع فیلر به دلیل دائمی بودن آن، پس از تزریق مجبورید با آن کنار بیایید.
  5. پلی متیل متاکریلات: این نوع فیلر نیز مانند فیلر چربی دائمی است.‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍

فیلر خط لبخند چیست؟

فیلر خط لبخند برای از بین بردن خطوط اطراف لب که در هنگام لبخند زدن نمایان می‌شود، موثر است. ژل فیورج و یا ژل رووفیل اولترا یکی از انواع فیلر است که بر پایه اسید هیالورونیک ساخته شده و بهترین فیلر برای خط خنده است. در این میان فیلرهای دیگری همچون رستیلن و یا ژوویدرم نیز بسیار موثر برای رفع خطوط لبخند هستند. انجام دادن نکات مراقبتی می‌تواند تاثیر بسزایی در افزایش مدت ماندگاری فیلر خنده بگذارد.

مراقبتهای بعد از فیلر خط خنده

انجام دادن مراقبت های بعد از فیلر باعث می‌شود تا نتیجه بهتری از انجام تزریق دریافت نمایید. انجام برخی از کارها باعث می‌شود تاثیر منفی در نتیجه تزریق فیلر خط خنده بگذارد.

مراقبت های بعد از فیلر خط خنده از نکات مراقبت بعد از فیلر خط خنده می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده از کمپرس سرد برای کاهش ورم و کبودی خوب است.
  • بعد از انجام فیلر نباید از دارویی استفاده کرد. در صورت استفاده از داروهای خاص باید با پزشک مشورت نمایید.
  • استفاده از لوازم آرایشی مثل کرم پودر بعد 24 ساعت ممنوع است. استفاده از کرم بعد از فیلر می‌تواند تاثیر منفی در نتیجه آن بگذارد.
  • سونا، حمام آب داغ و یا رفتن به استخر تا 72 ساعت ممنوع است.
  • سعی کنید بعد از تزریق فیلر، به ناحیه مورد نظر دست نزنید. از وارد کردن هرگونه فشار به اطراف لب پرهیز نمایید.
  • تا یک هفته نباید دخانیات و الکل مصرف نمایید.
  • ورزش سنگین تا یک هفته نباید انجام شود.
  • خوردن داروهای رقیق کننده خون ممنوع است

عوارض فیلر خط خنده

بسیاری از افراد نگران بروز عوارض فیلر خط خنده هستند. تزریق فیلر خط لبخند با توجه به کاربردهای بسیار، ممکن است عوارضی را نیز به همراه داشته باشد. عوارض خطرناک تزریق بسیار نادر بوده و بعد از گذشت مدت زمانی رفع خواهد شد پس جای نگرانی ندارد. برخی از عوارض فیلر صورت به شرح زیر است:

  • تراوش فیلر از محل فیلر
  • عفونت یا مقداری خراش
  • برآمدگی‌های کوچک اطراف تزریق
  • آسیب رسیدن به عروق خونی در مواقع نادر
  • انسداد برخی از بافت‌ها
  • کبودی و ورم از رایج‌ترین عارضه تزریق فیلر

بهترین مارک فیلر خط خنده

نوع فیلر می‌تواند تاثیر بسزایی در نتیجه تزریق آن بگذارد. فیلرها در انواع برندهای متنوعی وجود دارند. ژل‌های هیالورنیک اسید مثل رستیلن و یا ژوویدرم از بهترین مارک فیلر خط خنده هستند. در این میان برند پرفکتا نیز از بهترین‌ مارک های رفع خط لبخند است. از سایر مارک‌های خوب برای رفع خط لبخند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. ژل رووفیل اولترا
  2. ژل پرفکتا
  3. ژل فیورج

ماندگاری فیلر خط خنده

ماندگاری فیلر خط خنده کوتاه مدت است. این فیلر بعد تزریق به لایه زیرین پوست بعد گذشت مدت زمانی جذب گردش خون می‌شود. همچنین ماندگاری آن برابر با 6 ماه الی 18 ماه است. بدون تردید انجام نکات مراقبتی بعد از تزریق فیلر خنده در افزایش ماندگاری آن بی‌تاثیر نیست.

بعد از اتمام دوره ماندگاری، فیلر دیگر اثر خود را به صورت تدریجی از دست خواهد داد؛ از این رو بایستی برای تمدید آن دوباره برای تزریق فیلر خط خنده اقدام نمایید. البته عواملی مثل نوع فیلر و برند آن در ماندگاری فیلر اثر می‌گذارد. لازم به ذکر است سایر نواحی صورت ماندگاری بیشتری نسبت به ناحیه خط لبخند دارد. برای مثال ماندگاری فیلر صورت در ناحیه گونه در افراد می‌تواند از 6 ماه الی 2 سال باشد.

قیمت فیلر خط خنده ۱۴۰۰

عوامل بسیاری در هزینه فیلر خط خنده موثر هستند؛ از این رو نمی‌توان رقم ثابتی را برای آن در نظر گرفت. نوع کلینیک، ناحیه تزریق فیلر، نوع فیلر و… در قیمت فیلر خنده موثر هستند.

تزریق فیلر خط خندهبا توجه به افزایش روز افزون هزینه‌ها، قیمت فیلر خط خنده ۱۴۰۱نسب به قیمت فیلر خنده ۱۴۰۰ افزایش یافته است از این رو می‌توانید برای محاسبه کلی هزینه‌ها به موارد زیر دقت کنید:

  1. نوع کلینیک و تخصص پزشک در این زمینه: بدون تردید انتخاب کلینیک خوب در نتیجه مطلوب تزریق فیلر موثر است. در واقع هزینه فیلر بستگی به تخصص پزشک دارد.
  2. نوع فیلر: فیلرها در انواع برندها وجود دارند که هزینه آنها یکسان نیست. انتخاب نوع فیلر می‌تواند تاثیری در کاهش قیمت فیلر بگذارد.
  3. ناحیه تزریق: برخی از افراد برای نواحی کلی پوست صورت خود از فیلر استفاده می‌کنند. فیلر تاثیر بسزایی در جوانسازی پوست دارد از این رو تزریق آن در کل نواحی صورت می‌تواند باعث افزایش هزینه شود. هزینه تزریق فیلر تنها در ناحیه خط لبخند با تزریق آن به کل صورت یکسان نیست.
  4. موقعیت جغرافیایی: بدون شک مسیری که تا کلینیک طی می‌کنید نیازمند هزینه است. در واقع شما برای رسیدن به مقصد باید هزینه‌هایی را پرداخت نمایید از این رو موقعیت جغرافیایی را در هزینه کلی فیلر در نظر بگیرید.

سوالات متداول درمورد فیلر

  • عوارض فیلر چیست؟ از عوارض تزریق فیلر می‌توان به ورم و کبودی، انسداد بافت پوست، عفونت یا مقداری خراش، تراوش فیلر و برآمدگی اشاره کرد.
  • بهترین مارک برای فیلر لبخند؟ ژل‌های هیالورنیک اسید مثل رستیلن و یا ژوویدرم
  • خوش فرم ترین فیلر لب کدام است؟ ژویدرم و استایلج
  • بهترین روش از بین بردن فیلر چیست؟ هیالاز آنزیم
  • ارزون ترین فیلر برای خط خنده کدام است؟ نورامیس
  • ماندگارترین فیلر کدام است؟ رووفیل و الانسه
سخن پایانی

از فیلر خط خنده برای رفع خطوط بالای لب و خط خنده استفاده می‌شود. برای جلوگیری از عوارض تزریق فیلر خط خنده حتما به یک کلینیک معتبر مراجعه کنید. کلینیک زیبایی رِژُوِه  با مدیریت خسرو جمشیدیان تمامی خدمات تخصصی پوست و مو شامل لیزر، تزریق ژل، بوتاکس، هایفو تراپی، پلاژن تراپی، فیشیال صورت، هیدروفیشال، هیدرودرمی، مزوتراپی، تزریق فیلر، سابسیژن، پی آر پی، کاشت مو ، پاک کردن تتو، درمان تعریق زیر بغل و درمان اگزما ارائه می‌دهد.

کلینیک زیبایی رِژُوِه با جدیدترین تکنولوژی و متد روز دنیا یکی از مجهزترین کلینیک های زیبایی در سطح ایران است. برای گرفتن نوبت و یا مشاوره می‌توانید به سایت و اینستاگرام مربوطه مراجعه نمایید. با مجموعه زیبایی رِژُوِه، جوانی را تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید