لیزر موهای زاید در کلینیک رژوه

لیزر موهای زاید یک سریع و قابل اعتماد، به صرفه از لحاظ اقتصادی، بدون درد با اثر گذاری زیاد برای رهایی از موهای زاید برای مدت زمان طولانی می باشد.
امروزه با پیشرفت تکنولوژی روش‌های زیبایی بسیاری جایگزین روش های درمانی سنتی شده است. در زمان‌های گذشته از ژیلت و یا تیغ برای رفع موهای زائد استفاده می‌کردند؛ اما لیزر موهای زاید جایگزینی موثر شد.

لیزر موهای زاید
انتخاب دستگاه خوب برای لیزر موهای زاید می‌تواند تاثیر بسزایی در نتیجه بگذارد. همچنین انجام مراقبتهای بعد از لیزر پوست صورت برای دریافت نتیجه مطلوب از لیزر بی‌تاثیر نیست.

بهترین دستگاه لیزر موهای زاید

لیزر یک روش دائمی برای داشتن بدنی بدون مو است. استفاده از بهترین دستگاه برای لیزر می‌تواند تاثیر بسزایی در نتیجه آن بگذارد. بهترین دستگاه لیزر موی زاید به شرح زیر است:

دستگاه لیزر الکساندرایت

در حال حاظر دستگاه الکساندرایت از شناخته شده ترین دستگاه‌ها برای انجام لیزر می باشد. با این دستگاه می‌توان سرعت و طول موج لازم برای از بین بردن موهای زاید را تنظیم کرد. دستگاه لیزر الکساندرایت، برای هر نوع پوستی مناسب است. این دستگاه دارای طول نور نامرئی و یک سیستم خنک کننده است. وجود سیستم خنک کننده در دستگاه باعث می‌شود تا فرد، دردی را حس نکند. از این دستگاه می‌توان برای لیزر موهای اضافی صورت استفاده کرد و نتیجه بسیار عالی از آن گرفت.

دستگاه لیزر ICE Platina Plus Platinum

دستگاه لیزر ICE Platina Plus Platinum پیشرفته، تاثیر شگفت‌انگیزی در لیزر موهای زاید بدن دارد. این دستگاه دارای سه طول موج ترکیبی برای رفع موهای زاید است. لازم به ذکر است که این دستگاه برای موهای زاید کرکی بسیار مناسب است. معمولا بسیاری از دستگاه‌های لیزر برای موهای کرکی و بلوند تاثیر نمی‌گذارند؛ حتی در برخی مواقع باعث افزایش موهای زاید نیز می‌شوند.

دستگاه لیزر دایود

طول موج دستگاه لیزر دایود به اندازه 800 نانو متر است. دستگاه دایود به نسبت دستگاه الکساندرایت از جذب پایینی برخوردار است اما در حالت کلی یک دستگاه خوب برای از بین بردن موهای زاید به شمار می‌رود. اگر پوستی تیره دارید، می‌توانید این دستگاه را برای از بین بردن موهای خود انتخاب کنید.

دستگاه لیزر IPL

دستگاه لیزر IPL برای انواع پوست و مو مناسب است. با این دستگاه می‌توان موهای زاید تیره و یا روشن را از بین برد.

دستگاه لیزر موهای زاید

دستگاه IPL از کم خطرترین دستگاه‌های لیزر محسوب می‌شود از این رو می‌تواند انتخاب خوبی برای از بین بردن موهای زاید باشد.

عوارض لیزر موهای زاید

لیزر مو یک روش بسیار تاثیرگذار در رفع موهای زاید برای مدت زمان طولانی است. لیزر موهای زاید با توجه به کاربردهای فراوانی که دارد ممکن است برخی عوارض را نیز به همراه داشته باشد. بدون تردید اگر برای انجام لیزر مکانی معتبر را انتخاب نکنید، با رویدادهای تلخی مواجه خواهید شد. از عوارض لیزر موهای زاید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • درد، التهاب و قرمز شدن پوست
  • پوسته پوسته شدن پوست
  • تغییر رنگ
  • آسیب به چشم
  • خطر عفونت‌های پوستی
  • سوختگی و تاول

مراقبت‌ بلافاصله بعد از لیزر پوست صورت

  • در معرض نور خورشید قرار نگیرید: لیزر باعث نازک شدن موهای زائد و پوست شما می‌شود. برخورد نور آفتاب به پوست شما برای مدت طولانی می‌تواند تاثیر منفی بر پوست بگذارد. برای در امان نگه داشتن پوست خود می‌توانید از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.
  • استفاده نکردن از کرم و لوازم آرایشی بعد لیزر: بعد از اینکه لیزر موهای زاید صورت را انجام دادید بهتر است بلافاصله اقدام به استفاده از لوازم آرایشی ننمایید. کرم‌ پودر و سایر مواد آرایشی می‌تواند تاثیر منفی در نتیجه لیزر بگذارد. البته بعد از گذشت چند ساعت از لیزر می‌توانید از لوازم آرایشی استفاده کنید.
  • صورت خود را خنک کنید: لیزر موهای زاید همان اشعه ایکس بوده که با سوزاندن موهای زائد، آنها را از بین می‌برد؛ از این رو این اشعه باعث می‌شود پوست شما بلافاصله بعد لیزر برای مدت کوتاهی آسیب‌پذیر باشد. بعد انجام لیزر ممکن است با سوزش و یا خارش روبه‌رو شوید. از این رو برای رفع این مشکلات می‌توانید از یخ استفاده کنید.
  • از شستن صورت با آب گرم پرهیز شود: پرهیز از شست‌و‌شوی ناحیه لیزر شده با آب گرم از مهم‌ترین مراقبتهای بعد از لیزر پوست است. بعد از انجام لیزر تا 24 ساعت نباید برای شست‌و‌شو ناحیه لیزر شده از آب گرم استفاده کرد. برای بهداشت بدن و یا صورت خود از آب ولرم و یا آب سرد استفاده کنید.
  • از لوسیون پوست استفاده کنید: پوست صورت بسیار حساس و ظریف بوده که به همین دلیل ممکن است بعد لیزر با مواردی همچون خشکی پوست مواجه شوید. برای رفع خشکی پوست صورت می‌توانید از کرم‌های مرطوب کننده یا لوسیون استفاده نمایید.
  • آب به مقدار کافی مصرف کنید: نوشیدن آب می‌تواند به طراوت پوست شما بعد لیزر کمک کند.

مراقبت‌ های بعد از لیزر پوست صورت

رعایت مراقبت‌ بعد از لیزر پوست صورت می‌تواند تاثیر زیادی در بهتر بودن نتیجه آن بگذارد. از مهم‌ترین اقداماتی که برای بعد از لیزر صورت باید انجام شود، به شرح زیر است.

  • موهای زاید را از ریشه خارج نکنید: معمولا بعد از لیزر توصیه می‌شود برای رفع موهای زاید از ژیلت استفاده کنید. بعد از انجام لیزر نباید از موم و مواردی از این قبیل برای حذف موهای زاید استفاده نمایید.
  • پوست خود را برنزه نکنید: برنزه کردن بعد لیزر می‌تواند باعث بروز رویدادهای خطرناکی شود. بعد از انجام لیزر نباید از حمام آفتاب و یا دستگاه سولاریوم استفاده کنید.
  • از مصرف آنتی بیوتیک‌ها پرهیز کنید: مصرف آنتی بیوتیک و یا برخی از داروهای خاص باعث ایجاد تاثیر منفی در نتیجه لیزر می‌شود از این رو برای مصرف دارو و یا قرص با پزشک خود مشورت نمایید.

قیمت لیزر موهای زاید

فاکتور و عوامل بسیاری در نرخ قیمت لیزر موهای زاید موثر هستند، به همین دلیل نمی‌توان رقم ثابتی را برای لیزر بیان کرد. برای مثال لیزر نواحی مختلف بدن از قیمت متفاوتی برخوردار است. بدون تردید لیزر کردن تمامی نواحی بدن قیمت بالاتری نسبت به لیزر موی زاید برخی از قسمت‌های بدن یا صورت دارد.

لیزر موهای زاید
البته قیمت لیزر به نوع دستگاه آن نیز بستگی دارد. از دیگر عوامل موثر بر قیمت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. نوع کلینیک پوست و مولیزر
  2. نوع پوست
  3. تخصص پزشک
  4. تجهیزات مورد استفاده
  5. نوع دستگاه
  6. ناحیه لیزر شده
سخن پایانی

لیزر موهای زاید بدن باعث از بین رفتن موها به مدت طولانی می‌شود.

کلینیک زیبایی رِژُوِه با مدیریت خسرو جمشیدیان تمامی خدمات تخصصی پوست و مو شامل لیزر، تزریق ژل، بوتاکس، هایفو تراپی، پلاژن تراپی، فیشیال صورت، هیدروفیشال، هیدرودرمی، مزوتراپی، تزریق فیلر، سابسیژن، پی آر پی، کاشت مو ، پاک کردن تتو، درمان تعریق زیر بغل و درمان اگزما ارائه می‌دهد. کلینیک زیبایی رِژُوِه با جدیدترین تکنولوژی و متد روز دنیا یکی از مجهزترین کلینیک های زیبایی در سطح ایران است. برای گرفتن نوبت و یا مشاوره به سایت و اینستاگرام مربوطه مراجعه نمایید. با مجموعه زیبایی رِژُوِه، جوانی را تجربه کنید.

6 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • من خیلی از نتیجه کار راضی بودم ممنون از محیط خوب و پرسنل عالی

    پاسخ
  • نازنین عشقی
    25/12/2023 3:45 ب.ظ

    من امروزداخل کلینیک شما لیزر انجام دادم. اصلا دردی احساس نکردم. دستشون دردنکنه خیلی هم مهربونو خوش صحبت بودن اپراتور لیزرتون
    ممنون

    پاسخ
  • من پیشتون لیزر انجام دادم و الان جلسه ششم و خیلییی راضیم

    پاسخ
  • سلام.دمتون گرم… مجموعه شما حتی پیگیر مراجعین هستید.
    خیلی کار درستید.

    پاسخ
  • سارا عبدالهی
    23/12/2023 5:33 ب.ظ

    سلام. کار اپراتور لیزرتون عالی و خیلی با اخلاقن

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید