آشنایی با ضد افتاب فیوژن واتر

ضد افتاب فیوژن واتر محصولاتی هستند که برای محافظت از پوست در برابر آسیب‌های ناشی از اشعه‌های مضر اولتراویلت (UV) خورشید مورد استفاده قرار می‌گیرند.

ضد آفتاب

ضدآفتاب معمولاً به صورت کرم، لوسیون، اسپری یا ژل در بازار موجود هستند. ضدآفتاب ها دارای عوامل مختلفی مثل اکسید روی، دی اکسید تیتانیوم، پادتن، سینابلوکس و اوکتوکریلن هستند که در ایجاد یک لایه محافظتی بر روی پوست کاربرد دارند.

ضد آفتاب isdinاشعه UVB و UVA خورشید می‌توانند باعث آسیب‌های جدی به پوست شوند. این آسیب ها شامل سوختگی، ایجاد لکه‌های خورشیدی، پیری زودرس، چروک و افزایش خطر سرطان پوست می باشد. استفاده روزانه از ضد آفتاب می‌تواند به پیشگیری از این آسیب‌ها کمک کند و پوست را سالم و جوان نگه دارد.

مزایای استفاده از ضد آفتاب

  • محافظت از پوست در برابر اشعه UV: ضد آفتاب به پوست کمک می‌کند تا از اشعه‌های مضر UVB و UVA خورشید محافظت شود.
  • حفظ سلامتی پوست: اشعه UV باعث تخریب کلاژن و الاستین در پوست می‌شوند که می‌تواند به ایجاد چروک و خطوط ریز در پوست منجر شود.
  • پیشگیری از لکه‌های خورشیدی: استفاده از ضد آفتاب می‌تواند از ایجاد لکه‌های خورشیدی در پوست جلوگیری کند.
  • کاهش خطر سرطان پوست: استفاده منظم از ضد آفتاب می‌تواند خطر ابتلا به سرطان پوست را کاهش دهد. اشعه UV می‌تواند تغییراتی در جایگاه DNA سلول‌های پوستی ایجاد و به رشد سلول‌های سرطانی منجر شود.

چه زمان هایی باید ضد آفتاب بزنیم؟

استفاده از ضد آفتاب حتی در هوای بارانی ضروری است . لذا در روزهای ابری و در فصول سرد سال نیز از ضد آفتاب استفاده کنید. زیرا اشعه  uv خورشید همیشه وجود دارد و به دلیل ابرها دیده نمی شوند.

از چه سنی باید ضد آفتاب بزنیم؟

از سن ۶ ماهگی کرم ضد آفتاب با spf15
در سن ۱۶ سالگی spf30
سن بین ۱۶ تا ۲۵ سالگی  spf30-50
سن بین ۲۵ تا ۳۰ سالگی spf50

در ادامه به معرفی ضد افتاب فیوژن واتر خواهیم پرداخت.

ضد افتاب فیوژن واتر

ضد افتاب فیوژن واترFusion Water یک محافظ پوستی عالی، سبک بر پایه آب و با تکنولوژی نوین بوده که از اشعه‌های مضر UVB و UVA خورشید محافظت می کند. فیوژن واتر باعث ایجاد حالتی سبک و غیر چرب بر روی پوست می‌شود.

ضد افتاب Fusion Water دارای فناوری ترکیبی می باشد که ذرات میکروسکوپیکی را به‌طور یکنواخت در ضد آفتاب پخش می‌کند. این فناوری باعث می‌شود محصول به‌طور همگون و بدون لکه روی پوست پخش و به پوست احساسی خنکی و سبکی بدهد.

این نوع ضد آفتاب دارای فرمولاسیونی مناسب برای استفاده روزانه بوده و برای افرادی که پوست چرب یا حساسی دارند و برای استفاده زیر آرایش مناسب است. زیرا حالت سبک آن اجازه می‌دهد که آرایش به خوبی روی پوست قرار گیرد. این ویژگی‌ها باعث می‌شود ضد افتاب فیوژن واتر به عنوان یک انتخاب محبوب برای استفاده روزانه و در فضای باز باشد.

ضد آفتاب پرایمضد افتاب فیوژن واتر پرایم

کرم ضد آفتاب Fusion Water Prime یکی از محصولات شرکت آیزدین است. این کرم بر پایه آب، بسیار سبک و زود جذب، مات کننده ی پوست، حاوی ویتامین سی، روشن کننده، کلاژن ساز و آنتی اکسیدان می باشد.

این محصول به عنوان ضد آفتابی با فرمولاسیونی خاص و با قابلیت جذب سریع در پوست شناخته می‌شود. این محصول به ویژه برای زیر آرایش مناسب است زیرا حالت سبک و غیر چرب آن اجازه می‌دهد که آرایش به خوبی روی پوست قرار گیرد.

Fusion Water Prime  از پوست در برابر اشعه‌های UVA و UVB خورشید محافظت می کند. کرم های ضد افتاب فیوژن واتر پرایم حاوی تکنولوژی ‌برای پخش یکنواخت و بدون لکه محصول بر روی پوست می باشد.

ضدافتاب فیوژن واتر ایزدین

ضدافتاب فیوژن واتر SPF50 ایزدین بدون رنگ یک کرم ضدآفتاب مناسب برای انواع پوست است. این محصول پنج ستاره با قابلیت جذب سریع و محافظت از پوست در برابر اشعه های UV، روی پوست های نم دار و خیس و حتی اطراف چشم قابل استفاده است. این محصول دارای بافت سبک فیوژن واتر است و سنگینی و چربی روی پوست ایجاد نمی کند. همچنین از خشکی پوست جلوگیری می کند.

فواید ضد افتاب isdin

  • ساخته شده بر پایه آب
  • دارای درصد مناسبی از فاکتورهای ضدافتاب با SPF50
  • دارای خواص آبرسانی و مرطوب کنندگی به دلیل داشتن هیالورونیک اسید
  • مناسب برای انواع پوست خشک و چرب و مختلط
  • مقاوم در برابر تعریق
  • بدون قرمزی، التهاب و خارش
  • غیر کومدون زا و بدون ایجاد حساسیت
  • فاقد پارابن، الکل و چربی
  • بدون ایجاد تحریک و سوزش چشم ها
  • تست شده توسط متخصصان چشم

نکاتی برای استفاده از کرم ضد افتاب

  • کرم ضد آفتاب را با توجه به نوع پوست خود خریداری کنید. برای پوست چرب، ضد آفتاب‌های غیر چرب و برای پوست خشک، ضد آفتاب‌های مرطوب‌کننده مناسب است.
  • از مقدار کافی ضد آفتاب برای پوشش کامل پوست استفاده کنید. به طور معمول، برای پوشش کامل بدن حدود 30 میلی‌گرم ضد آفتاب لازم است (حدود یک قاشق غذاخوری).
  • ۱۵ تا ۳۰ دقیقه قبل از خروج به فضای باز یا تماس با نور خورشید، ضد آفتاب بزنید تا پوست فرصت مناسب برای جذب محصول داشته باشد.
  • ضد آفتاب را در بازه‌های منظم ۲ الی ۳ساعت یکبار تمدید کنید.
  • فراموش نکنید که ضد آفتاب را روی قسمت‌های مختلف بدن خود، از جمله گردن، گوش، دست‌ و پا بزنید.
  • استفاده از عینک آفتابی، کلاه و لباس‌های محافظتی نیز به تکمیل محافظت از پوست در برابر اشعه‌های خورشیدی کمک می‌کند.
  • اگر شنا می‌کنید یا تعرق زیادی دارید، ضد آفتاب خود را تمدید کنید تا پوست شما محافظت شود.

معرفی بهترین ضد آفتاب

  1. بهترین ضدآفتاب مخصوص پوست های چرب کدام است؟ ضد آفتاب های فلوئیدی
  2. بهترین ضد افتاب برای پوست خشک و بدون جوش کدام است؟ ضدآفتاب درماتیپیک و فیس دوکس
  3. مناسب ترین ضد افتاب برای پوست مختلط چیست؟ ضد آفتاب فلوئیدی پیکسل
ضد آفتاب فیوژن واترسخن پایانی

استفاده از ضد آفتاب به عنوان بخش اساسی مراقبت از پوست، می‌تواند به حفظ سلامتی و جلوگیری از آسیب‌های ناشی از اشعه خورشید کمک کند.

کلینیک زیبایی رِژُوِه با مدیریت خسرو جمشیدیان تمامی خدمات تخصصی پوست و مو شامل لیزر، تزریق ژل، بوتاکس، هایفو تراپی، پلاژن تراپی، فیشیال صورت، هیدروفیشال، هیدرودرمی، مزوتراپی، تزریق فیلر، سابسیژن، پی آر پی، کاشت مو ، پاک کردن تتو، درمان تعریق زیر بغل و درمان اگزما ارائه می‌دهد. کلینیک زیبایی رِژُوِه با جدیدترین تکنولوژی و متد روز دنیا یکی از مجهزترین کلینیک های زیبایی در سطح ایران است. برای گرفتن نوبت و یا مشاوره به سایت و اینستاگرام مربوطه مراجعه نمایید. با مجموعه زیبایی رِژُوِه، جوانی را تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید