راهنمای خرید ژل شستشوی صورت

استفاده از محصولات شستشوی صورت برای پاک کردن‌ آرایش از روی پوست امری واجب و ضروری است. برای پاک کردن و شستن صورت از انواع محصولاتی همچون کرم یا ژل شستشوی صورت یا ژل پاک‌کننده استفاده می‌شود. پاک‌کننده‌های صورت سبب رفع آلودگی و باکتری‌های مضر از روی پوست خواهند شد.

شوینده صورتژل شستشو در انواع مختلفی وجود دارد که تمامی افراد می‌توانند با توجه به نوع پوست خود، ژلی مناسب را تهیه نمایند.

بهترین ژل شستشوی صورت

استفاده از پاک‌کننده‌های پوست صورت باعث می‌شود تا پوستی بدون جوش، چربی و آکنه یا لک‌های پوستی داشته باشید. ژل شست ‌و شوی نوتروژینا از بهترین ‌پاک‌کننده‌های عمقی پوست بوده که تاثیر بسزایی در برطرف کردن جوش و آکنه دارد. از بهترین ژل‌های شست ‌و شوی پوست صورت از میان سایر برند ها می‌توان‌ به پاک‌کننده‌های صورت لافار، هیدرودرم، سیسپرسا، کامان، گارنیر و سنس اشاره کرد. در زیر با توضیحات تکمیلی آن ها آشنا خواهید شد.

ژل شست ‌و ‌شوی صورت نوتروژینا

ژل شستشوی نوتروژینا Neutrogena ساخت کشور آمریکا است. این ژل باعث پاک شدن آرایش‌ها و تمیز شدن عمیق پوست می‌شود. ژل شستشوی صورت نوتروژینا تمامی ناخالصی‌های سطحی و عمق پوست را از بین می‌برد و دارای ترکیباتی برای درمان جوش و جای جوش است. همچنین این ژل سبب جلوگیری از ترشح چربی پوست شده و چربی پوست را تا حد قابل توجهی کنترل می‌کند.

اگر پوستی مستعد به جوشی دارید، می‌توانید از این محصول برای درمان جوش‌ها، رفع جای جوش و آکنه، کنترل چربی و پاک کردن عمقی آرایش خود استفاده کنید. از انواع مدل این ژل شست‌وشو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • ژل شست ‌و شوی ضدجوش صورت نوتروژینا مدل sivilce karsiti
  • ژل شست ‌و ‌شوی ضدآکنه نوتروژینا مدل ضدجوش

 

ژل شست‌ و‌ شوی صورت سینره

ژل شست‌شوی سینره از ویژگی‌ ها و خصوصیات منحصر به‌ فردی برخوردار است. از ویژگی‌ها این محصول می‌توان به مرطوب‌‌کنندگی، ضدآلودگی، دارای عصاره طبیعی برای پاکیزگی صورت و تنظیم ph پوست اشاره کرد. این پاک‌کننده صورت حاوی ترکیبات طبیعی و گیاهی برای پاک کردن عمیق آرایش صورت است.

این پاک‌کننده صورت در انواع مختلفی و مناسب برای انواع پوست مانند پوست حساس و چرب وجود دارد. پاک‌کننده آرایش سینره حاوی عصاره مورینگا برای محافظت از پوست در برابر آلودگی است. از این محصول می‌توانید برای شستن صورت با پوست‌های چرب استفاده نمایید.

ژل شست و شوی صورت هیدرودرم

اگر پوستی مستعد به جوش و آکنه دارید، برای رفع و درمان آن می‌توانید از ژل شستشوی صورت هیدرودرم Hydroderm  استفاده نمایید. ژل شست ‌و شوی هیدرودرم برای پوست‌های چرب بسیار مناسب خواهد بود. برای ترکیبات این محصول از عصاره‌های گیاهی و پاک‌کننده‌های غیرصابونی استفاده شده است.

اگر به ‌صورت مداوم از محلول شست‌ و شوی صورت هیدرودرم استفاده نمایید، جای جوش‌ها و آکنه‌ها از بین خواهند رفت. از ترکیبات موثر در ژل شستشوی صورت هیدرودرم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. تی تری اویل: ضدباکتری و ضدقارچ، ممانعت از ترشح چربی، کنترل فعالیت غدد سباسه
  2. پیرکتون اولامین: آنتی سبورئیک و کنترل‌کننده ترشح چربی، مانع شدن از میکروارگانیسم، رفع قرمزی پوست
  3. سبومین: برطرف کردن چربی پوست، تنظیم‌کننده ترشح غدد سباسه
  4. سالسیلیک: از بین بردن لایه شاخی پوست، رفع التهابات پوستی، رفع قرمزی پوست

ژل شستشوی صورت کامان

ژل پاک‌کننده صورت کامان COMEON برای انواع پوست به ‌خصوص پوست‌های نرمال مناسب است. این پاک‌کننده باعث رفع التهاب و سوزش چشم می‌شود و تاثیر بسزایی در جوانسازی پوست دارد.

ترکیبات آنتی باکتریال در داخل این پاک‌کننده صورت برای ضدعفونی کردن پوست و جلوگیری از ایجاد جوش و آکنه بسیار موثر است. ژل کامان سبب کاهش چربی پوست می‌گردد؛ اما فلور طبیعی پوست از بین نمی‌رود. از خصوصیات این پاک‌کننده صورت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. فاقد ترکیبات صابونی
  2. کمک به رطوب‌رسانی پوست
  3. پاک‌کننده عمیق پوست
  4. جلوگیری از لک‌های حاصل از جوش
  5. پاکسازی پوست از آلودگی سطحی
  6. کمک به برطرف ساختن جای جوش
  7. حاوی هیالورونیک اسید
  8. آبرسانی پوست

ژل شستشوی صورت لافارر

ژل شستشوی صورت لافارر، یکی از بهترین ژل های شست ‌و شوی صورت است. این پاک‌کننده پوست صورت، مناسب برای انواع پوست به‌ خصوص پوست‌های مستعد به جوش و آکنه است. این پاک‌کننده دارای دانه‌های اسکراب برای لایه‌برداری پوست و بسته شدن منافذ باز پوستی بوده. با استفاده متداول از این محصول شاهد روشن شدن رنگ پوست و از بین رفتن لکه‌های تیره و روشن روی پوست خواهید بود.

شوینده صورت

 

ژل پاک‌کننده لافارر باعث نرمی و لطافت پوست می‌شود. اگر پوست صورت شما داری لک‌های تیره، جوش و آکنه، شفاف بودن پوست به‌دلیل چربی زیاد، قرمزی و التهاب است، برای برطرف ساختن و درمان این مشکلات پوستی می‌توانید از پاک‌کننده پوست لافارر استفاده نمایید.

 

ژل شست و شوی سنس

ژل شستشوی سنس نیز یکی از بهترین پاک‌کننده های صورت است. این محصول دارای ترکیباتی از گلاب ارگانیک، گلبرگ گل محمدی ارگانیک و عصاره رز فرانسوی بوده که این ترکیبات برای سلامت و شادابی پوست بسیار موثر هستند.

این ژل شستشوی صورت با از بین بردن آلودگی‌های عمقی پوست از پیری زودرس پیشگیری می‌کند و لطافت را به پوست شما هدیه می‌دهد. این محصول حاوی ترکیبات موثری از سالسیلیک اسید، روغن آملا، عصاره گیاهی همچون درخت چای و بامبو است. از مزایای استفاده از پاک‌کننده‌های صورت سنس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • افزایش استحکام پوست

 

  • درخشندگی پوست

 

  • رفع جوش و آکنه

 

  • درمان لکه‌های پوستی

 

  • جوانسازی پوست

 

ژل شست ‌و شوی صورت گارنیر

ژل شستشوی صورت گارنیر  Garnierیک محصول بی‌نظیر و یک پاک‌کننده قوی برای پوست صورت به شمار می‌رود. گارنیر یک برند فرانسوی است. این ژل صورت را می‌توانید در انواع مختلفی تهیه نمایید.

ژل شست‌و‌شوی برند گارنیر سه عملکرد لایه‌برداری، پاکسازی و ماسک را در یک محصول با فورمول معدنی ارائه می‌دهد. این ژل شست‌وشو چربی اضافه پوست را پاکسازی کرده و سبب مات شدن پوست می‌گردد. این ژل در تنظیم چربی پوست بسیار موثر است. از مزایای شوینده صورت گارنیر برای پوست‌های چرب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

 

    • حاوی پودر خاک رس سفید
    • پاکسازی کامل چربی پوست
    • مناسب برای رفع و درمان آکنه پوست
    • کوچک کردن منافذ باز
    • حذف سبوم اضافی و مات کردن پوست
    • پاک کردن آلودگی‌ها
    • لایه‌برداری سلول‌های مرده پوست

 

ژل شستشوی صورت ضد لک سیسپرسا

 

ژل شستشوی صورت ضد لک سیسپرسا  Cyspersa یک شوینده ملایم، ضد التهاب و قرمزی، التیام بخش و فاقد سولفات و ضد لک می باشد. لک های پوستی به دلایل مختلفی مثل تغییرات هورمونی، بارداری، آفتاب، آکنه، عمل جراحی و زخم شدن پوست و غیره به وجود می آیند و بسیار آزار دهنده هستند.

شیت و شوی صورت ژل سیسپریا با ترکیبات قدرتمند ضدلک تمامی لک های تیره پوست را برطرف کرده و پوست را شفاف و روشن می کند. ژل سیسپرسا یک آنتی اکسیدان عالی برای پوست بوده و به لایه های درونی پوست نفوذ کرده و آلودگی های عمقی پوست را تمیز می کند.

 

از مزایای ژل شستشوی ضدلک سیسپرسا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فاقد سولفات
  • سازگاری با انواع پوست
  • روشن کننده
  • ضد لک
  • تنظیم ترشح چربی پوست
  • رطوبت رسان
  • ضد التهاب و قرمزی

 

 

سخن پایانی

 

استفاده از ژل شستشوی صورت یکی از مراحل مهم در روتین پوستی روزانه برای همه افراد است. از بهترین ژل‌های شستشوی صورت می‌توان‌ به پاک‌کننده‌های صورت برند نوتروژینا، لافارر، هیدرودرم، سیسپرسا، کامان، سیسپرسا، گارنیر، سنس و سینره اشاره کرد. در این مقاله توضیحات تکمیلی در رابطه با بهترین ژل‌های شست‌وشوی صورت ارائه شد.

 

کلینیک زیبایی رِژُوِه با مدیریت خسرو جمشیدیان تمامی خدمات تخصصی پوست و مو شامل لیزر، تزریق ژل، بوتاکس، هایفو تراپی، پلاژن تراپی، فیشیال صورت، هیدروفیشال، هیدرودرمی، مزوتراپی، تزریق فیلر، سابسیژن، پی آر پی، کاشت مو، پاک کردن تتو، درمان تعریق زیر بغل و درمان اگزما را ارائه می‌دهد. کلینیک زیبایی رِژُوِه با جدیدترین تکنولوژی و متد روز دنیا یکی از مجهزترین کلینیک‌های زیبایی در سطح ایران به شمار می‌رود. برای دریافت نوبت یا مشاوره می‌توانید به سایت و اینستاگرام مربوطه مراجعه نمایید. با مجموعه زیبایی رِژُوِه، جوانی را تجربه کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید